Wednesday 3 August 2011

assalamaualaikum wbt....

Ya Allah..
hati ini sakit..
sakit memendam rindu..
rindu kepada hambamu..


Ya Allah..
aku amat menyayanginya..
aku senang dengan sikapnya..
aku terhibur dengan keletahnya..
aku tersenyum melihat peribadinya..


Ya Allah..
andai Kau takdirkan sebuah perpisahan..
aku ingin pinta sesuatu..
janganlah kau pisahkan hati kami..
setelah Kau temukan hati kami..
janganlah Kau tinggalkan kami..
setelah Kau tautkan jiwa kami..


Ya Allah..
Kau siramilah hati kami dengan KESABARAN..
agar KETABAHAN tersemai subur..
sehingga tertunas KESETIAAN di dalam perjuangan..
moga yang tumbuh itu pohon KEIMANAN..
berbuahkan KEJUJURAN..
berantingkan KEPERCAYAAN..
berakarkan KETULUSAN..


Ya Allah..
Kau perkenankanlah doa hambamu ini..
aku pinta..
walau hanya sekali..
aku ingin dia tahu..
hadirnya begitu bermakna bagiku..
walau perkenalan ini terlalu baru..


Ya Allah..
andainya insan itu terbaca coretan ini..
aku ingin dia tahu..
ana uhibbuka fillah..
<(") <3(^^^)