Friday 20 May 2011

You aRe my Soul



aku bersyukur kerana di kurniakan kau sebagai kekasihku..
kau membina mahligai untuk ku dan belayar bersama ku..
dan aku di sini bersama mu..
kini, aku ingin kau tahu,
kau telah membuka pintu hati ku,
aku sering berfikir, cinta itu mengelirukan..
tapi, semuannya itu berubah bila dikau hadir..
<(") <3 (^^^)
dan hanya beberapa kata yang ingin ku ungkapkan,
selagi masih ada hayat ku,
aku akan sentiasa bersama mu,
aku akan sentiasa di sisi mu, jujur dan setia..
sehingga akhir hayat ku,
aku akan menyintai mu..terus menyintai mu..
selagi masih ada hayat ku,
selagi ada siang dan malam..
aku bersyukur kerana di bukakan mata hati ku,
kini dan selama-lamanya,
aku akan hadir bersama mu..
jauh di sudut hati ku,
aku tahu..
aku berasa bahagia bila memikirkan tentang diri mu..
aku berdoa semoga usaha kita di berkati..
kau lah teman dan kekuatan bagi ku..
dan aku berdoa agar kita bersama selama-lamanya..
kini,
aku mencari kekuatan diri ku..
segala-galanya berubah bila kau hadir.
<(") <3 (^^^)